W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Związek Komunalny Gmin
Powiatu Chełmińskiego

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

tel. 56/ 686 39 69, 519-084-940
e-mail: sekretariat@zkgpch.pl

adres ESP: /zwiazekgmin/SkrytkaESP
adres skrzynki do E-doręczeń   AE:PL-79029-59334-DVCVI-31

NIP: 8751555286
REGON: 341369853

Biuro Związku

NIP:8751559806

REGON:367855591

Decyzje w sprawie rozłożenia na raty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Decyzje w sprawie udzielenia ulgi, rozłożenia na raty opłat/ zaległości za odbiór odpadów komunalnych na terenie  Związku Komunalnego Gmin Powiatu Chełmińskiego 

 


Instrukcja krok po kroku

1.       Sporządź pisemny wniosek o udzielenie ulgi/ rozłożenie na raty. Pobierz, wypełnij i wydrukuj odpowiednie załączniki.

2.       Podpisz wniosek oraz wypełniony formularz bądź daj do podpisu osobie uprawnionej do reprezentacji wnioskodawcy.

3.       Dołącz dokument pełnomocnictwa oraz dowód zapłaty opłaty skarbowej od udzielonego pełnomocnictwa (pokwitowanie lub potwierdzenie przelewu) oraz inne wymagane dokumenty.

4.       Dokumenty można złożyć w biurze Związku Komunalnego Gmin Powiatu Chełmińskiego, które znajduje się przy ul. Dworcowej 5 w Chełmnie.

5.       Wniosek można również złożyć poprzez cyfrowy urząd – wyłącznie przez osoby posiadające ważny kwalifikowany certyfikat lub podpis potwierdzony profilem zaufania ePUAP.

 

Wymagane dokumenty: Osoby fizyczne
 
1.     Pisemny wniosek o udzielenie ulgi/rozłożenie na raty powinien zawierać:

·      Imię i nazwisko wnioskodawcy

·      Adres zamieszkania

·      Numer PESEL, ewentualnie numer dowodu osobistego(paszportu) wnioskodawcy

·      Rodzaj należności podatkowej

·      Okres, którego wniosek dotyczy

·      Określenie wnioskowanej formy ulgi w spłacie zobowiązań

·      Uzasadnienie wniosku wykazując ważny interes Podatnika
 

2.     Do wniosku powinny zostać załączone następujące dokumenty:

·         Kopie rocznych zeznań podatkowych złożonych przez wnioskodawcę i osoby pozostające w nim we wspólnym gospodarstwie za ostatni rok, podatkowy (np. PIT-37 bądź inny) wraz z ich korektami,

·         Pisemna informacja w niżej wskazanym zakresie (w przypadku osób fizycznych wypełnione oświadczenie o stanie majątkowym

o  Aktualne informacje o sytuacji finansowej Wnioskodawcy i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym

o  Oświadczenie wnioskodawcy o dochodach uzyskiwanych w bieżącym roku wraz z poświadczeniem o zarobkach z zakładu pracy, odcinki ZUS itp.,

o  Oświadczenie wnioskodawcy o posiadanych nieruchomościach wraz z ich wykazem zawierającym adres nieruchomości, powierzchnię,

o  Oświadczenie wnioskodawcy o środkach pieniężnych posiadanych na rachunkach w bankach oraz lokatach inwestycyjnych tzn. wartość posiadanych papierów wartościowych, jednostek funduszy inwestycyjnych, polis ubezpieczeniowych itp. oraz kopia deklaracji podatkowej (PIT-38 bądź inny) 

o  Oświadczenie o posiadanych środkach transportowych, których właścicielem lub leasingobiorcą jest wnioskodawca lub członkowie rodziny pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym

o  Oświadczenie wnioskodawcy o ilości osób pozostających z nim we wspólnym gospodarstwie domowym,

o  Oświadczenie wnioskodawcy o dochodach osób pozostających z nim we wspólnym gospodarstwie domowym,

·         Oświadczenie o chorobie lub wypadku losowym powodującym utratę zdolności do zarobkowania lub znaczące straty materialne oraz dokumenty potwierdzające w/w okoliczności

 
Opłaty:

17 zł opłaty skarbowej – w sytuacji, kiedy do wniosku załączone jest pełnomocnictwo.
 

Nr właściwy rachunku bankowego dla opłaty skarbowej to: 60 1240 6292 1111 0010 9481 4463

 
Miejsce złożenia i odbioru wniosku:
W sekretariacie biura Związku Komunalnego Gmin Powiatu Chełmińskiego

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

Termin odpowiedzi:

1.       Do 1 miesiąca

2.       Do 2 miesięcy spray szczególnie skomplikowane

 

Tryb odwoławczy:

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Związku Komunalnego Gmin Powiatu Chełmińskiego, w terminie 14 dniu od dnia doręczenia decyzji

 

Wniosek o udzielenie ulgi w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi (1)

Załącznik do wniosku - OŚWIADCZENIE O STANIE MAJĄTKOWYM, RODZINNYM

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego